המדריך שיעזור לכם לבחור מקום לבת מצווה

כל המידע שצריך במקום אחד

דרזנר 5

חוגגים בת מצווה? כך תתכוננו לאירוע

 

בת מצווש | מקומות לבת מצווה | אירוע בת מצווה

 

בשעה טובה ומוצלחת ביתכם היקרה חוגגת בקרוב 12 שנים לגיחתה לאוויר העולם ואתם מחפשים מקומות לבת מצווה על מנת לאתר את המקום המושלם לחגוג בו אירוע בת מצווה? או בת מצווש  בפי בני הנוער. כדי לעשות את הבחירה קלה ופשוטה יותר, לפניכם טיפים לבחירת האולם המושלם. ישנם הרבה מאוד מקומות לבת מצווה בהם תוכלו לחגוג. במדריך זה אספנו עבורכם את כל העצות, מה בנות המצווה אוהבות, מה החידושים והטרנדים הלוהטים כיום בתחום, על מה אסור לוותר לקראת מסיבת בת מצווש ועל מה חייבים להתעקש, והרי המסקנות.

 

הכינותי מראש- התארגנות למסיבת בת מצווש

 

ההכנות לחגיגת בת המצווה מתחילות כבר מספר שבועות לפני האירוע. ראשית, יש לשלוח הזמנות, והטרנד החם כיום הוא כתיבת נוסח הזמנה לבת מצווה בסגנון SAVE THE DATE, המגיעות כסרטון בווטסאפ או במייל. בין אם אתם שולחים הזמנה בסרטון, או כרטיס, נצלו את ההזדמנות להיות יצירתיים, ולתת ביטוי לאופייה, כישוריה ואהבותיה של כלת בת המצווה.

 

פריט חשוב נוסף שיש להכין מראש הוא בוק בת מצווה, המעניק לילדה חוויה נפלאה של יום צילומים בו היא הדוגמנית הראשית, ומותיר לכל המשפחה אלבום מרהיב כזיכרון מן החגיגה. כמו כן, מומלץ לעבוד עם הילדה שחוגגת בת מצווש על קטע ריקוד, נגינה, שירה או משחק מיוחד לחגיגה. זו הזדמנות לתת לילדה להפגין את כישוריה בדרך המתאימה לה ביותר. ניתן להכין הופעת סולו, או להופיע יחד עם רקדנים ונגנים נוספים.

 

פעילויות מגניבות

 

אתם רוצים להבטיח שבת המצווה וחברותיה ייחוו אירוע בת מצווה מיוחד, לכן יש לארגן פעילויות מתאימות לחגיגה. הטרנדים משתנים כל העת, וכדי שהפעילויות יהיו מרתקות ומהנות, אתם צריכים לדעת מה הטרנדים העכשוויים למסיבת בת מצווש. מגוון האפשרויות רחב החל מבחירה מושכלת של אולם או גן אחד מתוך מגוון רחב של מקומות לבת מצווה, ממשיך ברעיון של עמדה להכנת זרי פרחים לחוגגים במהלך האירוע, עבור דרך עמדות צילום מקוריות הכוללות רקעים שונים, אביזרים ותחפושות, וכלה בסדנאות מיוחדות בהתאם למה שהילדה וחברותיה אוהבות – סדנת ריקוד היפ הופ, דאנס, פלמנקו, סדנאות יצירה ייחודיות וכן הלאה. כמובן, אל תשכחו להזמין צלם מגנטים מקצועי, ואולי תרצו לפנק את האורחים בטרנד החדש בו דיילי צילום עוברים בין המוזמנים, מצלמים תמונות נאות שלהם, ומעלים אותם לרשת בו במקום.

 

הכול כלול

 

כשאתם מחפשים אולם בת מצווה בפתח תקווה שיתאים לחגיגה שלכם, חפשו מקומות לבת מצווה המציעים מסיבת בת מצווה הכול כלול. כך תיהנו גם משקט נפשי ומנוחה יחסית, שכן לא תצטרכו להתרוצץ בין ספקים שונים, וצוות אולם האירועים יעשה כל מה שיש לעשות בכדי לארגן עבורכם מסיבת בת מצווה מיוחדת. חפשו אולם בת מצווה בפתח תקווה המספק שירותי עיצוב, קייטרינג, תאורה והגברה. 

 

כאשר אירוע בת מצווה נערך באולם המספק את כל השירותים, אתם יכולים להניח שכל השירותים איכותיים, ושכל נותני השירותים הם מנוסים, מקצועיים ואדיבים. בנוסף, חשוב שהאולם יהיה מעוצב בהתאם לטעמכם ולאווירה שאתם מעוניינים שתהיה באירוע. חשוב להתאים את המנות לאופי המשתתפים, אם מדובר בחגיגה משפחתית רב גילאית, מנות שף המוגשות לשולחנות יהיו מצוינות, ואם לעומת זאת מדובר במסיבת  בת מצווה לכיתה, או במסיבת בנות, דוכני מזון מיוחדים ועמדת ממתקים ועוגות יכולים להתאים.

 

נגישות וחנייה

 

אולם אירועים מתאים למסיבת בר מצווה צריך להיות נגיש עבור כל האורחים, לכן עליו להיות ממוקם בכתובת שקל למצוא אותה. כמו כן, חשוב שתהיה חנייה בשפע בבעלות האולם. לכן כאשר אתם מחפשים מקומות לבת מצווה חפשו אולם או גן עם חניה בשפע כדי שהאורחים לא יכלו את זמנם ומצב רוחם הטוב בחיפושים נואשים אחרי חנייה.

 

בנוסף, כדי שכל האורחים בכל הגילאים יוכלו ליהנות מן האירוע, בחרו באולמות מונגשים לנכים. זכרו- אירוע בת מצווה מוצלח מתחיל בחשיבה על כל הפרטים הגדולים והקטנים, כולל האורחים.

 

דרזנר 5 – המקום הטוב ביותר לבת המצווה המושלמת

 

דרזנר 5 הוא מתחם אירועים מעוצב, יפהפה ומרשים הממוקם ברחוב יחיאל דרזנר 5 באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה. בדרזנר 5 מעמידים לרשותכם את כל האמצעים והשירותים להפקת בת מצווש מושלמת באווירה נפלאה, מחירים נוחים ושירות מקצועי ואדיב. מחפשים אולם בת מצווה בפתח תקווה? אנחנו יכולים לעזור! ברשותנו ציוד הגברה ותאורה מתקדם, חנייה פרטית לאורחים, ובמתחם קיימים גינה אורבאנית, בר איכותי ורחבת ריקודים מפנקת. לצורך מצגות ותכנים אמנותיים אנו מחזיקים בשני מסכים ומקרנים, והמקום מעוצב בטוב טעם ליצירת אווירה נעימה למסיבת בת מצווה. הצוות המקצועי שלנו יעזור לכם בכל עניין ושאלה, ואם יהיה בכך צורך, נוכל לספק לכם מגוון רעיונות לבת מצווה קטנה. אירוע בת מצווה מוצלח יעניק לאורחים שלכם חוויה מהנה שתיזכר לאורך שנים.

 

אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי מקומות לבת מצווה או זקוקים לכמה רעיונות לבת מצווה קטנה או גדולה?
הינכם מוזמנים לסייר באתר הבית שלנו, ולהתרשם מן העיצוב, האיכות והמקצועיות, של האירועים אותם אנו מפיקים. ניתן למצוא אצלנו מסיבת בת מצווה הכל כלול שיקל עליכם בארגון ובסידורים לקראת אירוע בת מצווש מוצלח ההולך וקרב.


לפרטים נוספים, למענה על שאלות ולקביעת פגישה הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון 072-3952057 , ואנו נשוב אליכם במהרה.