מקומות לבר מצווה בפתח תקווה

דרזנר 5

מסיבת בר מצווה בפתח תקווה חוגגים בדרזנר 5

 

בר מצווה | מקומות לבר מצווה | אולם לבר מצווה בפתח תקווה

 

יום ההולדת השלושה עשר של הבן מתקרב ובא ואתם מחפשים את המקום המושלם לחגוג את המאורע? יש שפע של גנים וגם אולמות לבר מצווה המקיימים מסיבת בר מצווה לילד המתבגר והם ישמחו להיות אלו שאצלם יתקיים האירוע אז כיצד תבחרו מתוך השפע את האולם הטוב ביותר עבורכם? כיצד ניתן לאתר מקומות או אולמות לבר מצווה שיתאימו לצרכיכם ולכיסכם? יש לנו עבורכם תשובה.


ברחוב יחיאל דרזנר 5 בפתח תקווה מחכה לכם אולם אירועים מעוצב ומיוחד, בו תוכלו לחגוג מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת. כדי שתדעו שאתם עושים את הבחירה הנכונה, אנו שמחים להציג בפניכם טיפים ועצות לבחירת האולם המתאים, ולהפקת אירוע בר מצווה מרגש, ומרשים.

 

אטרקציות לבר מצווה שילדים אוהבים

 

כדי שאירוע בר המצווה יהיה חגיגה של שמחה והנאה עבור ילדכם וחבריו, הקדישו זמן ומחשבה לבחירת אטרקציות מתאימות שיספקו לנערים ולנערות פעילות מהנה ומרתקת. המגוון רחב- יש הרבה מאוד מקומות לבר מצווה, אך חשוב לזהות את אלה שמתאימים לכם ולילדכם.


שבו ביחד וערכו חשיבה משותפת בה תבחרו מה שמתאים לילדכם וחבריו. מומלץ לבדוק מראש את ההיצע, להחליט על מספר אפשרויות, ולתת לילד לעזור לכם לבחור את הפעילויות המתאימות.

 

בין האטרקציות האהובות תמצאו ערכות מולטימדיה, סימולאטורים ומציאות מדומה, עמדות צילום מגניבות, חלקן כוללות תחפושות , אביזרים ורקעים מגניבים, חלקן כוללות אפקטים דיגיטליים, וחלקן מאפשרות למצטלמים לבטא את היצירתיות שלהם. אטרקציה מלהיבה נוספת היא מכונות משחק, ואם האירוע נערך בחוץ, מתקנים מתנפחים לבני נוער יעלו את מפלס העליצות. גם בתחום המזון תוכלו לשמח ולהפתיע את האורחים הצעירים בדוכני מזון שילדים אוהבים כמו עגלת גלידה, דוכן מתוקים, מפל שוקולד, מכונת פופקורן, נאצ'וס או צמר גפן מתוק, וכן הלאה.כמובן שמזכרת מגניבה מבר המצווה היא תוספת מבורכת ומשמחת.

 

מי גאון של אימא

 

חגיגת בר המצווה היא הזדמנות מצוינת לאפשר לילד להדגים את כישוריו, ניתן לעשות זאת באמצעות כניסה מרשימה לאולם החגיגה. או כקטע אמנותי במהלך החגיגה.  
רוצים להעצים את הילד לאורך מסיבת בר מצווה? הנה כמה רעיונות מקוריים:


ליצירת רושם מוגבר, ניתן להיעזר ברקדנים , שחקנים וזמרים שיתמכו בנער.
תנו לנער להחליט על הכניסה ולבחור את הדרך בה הוא רוצה להתבטא: שירה, תנועה, נגינה, משחק, דקלום או כל פעילות אחרת. יש לעבוד ולהתאמן מראש כדי שהכניסה תהיה מרשימה וייחודית. וחשוב שהכניסה תתאים למה שהילד אוהב ורוצה.

 

בנוסף, ניתן לבחור באפשרות של כניסה מהממת כמו פריצה מתוך כדורגל ענק, מגן דוד, מכונית, וכן הלאה. אחרי הכול- זוהי מסיבת בר מצווה שכולה שלו- והיום המיוחד ביותר עבורו

 

בר מצווה בפתח תקווה

 

באזור פתח תקווה תוכלו למצוא מבחר מקומות לבר מצווה. תוכלו לבחור בבר מצווה הנחגגת באולם, או בגן אירועים, בו החגיגה נערכת באוויר הפתוח. כדי לבחור אולם לבר מצווה פתח תקווה היא עיר נפלאה שיכולה להתאים לחגיגה שלכם במיוחד. עם זאת יש לשים לב למספר נקודות:

  • עיצוב – בחרו אולם לבר מצווה בפתח תקווה שמצטיין בעיצוב ייחודי ומרהיב. בחירה של אולם אירועים במרכז או גן אירועים בעלי עיצוב מרשים וייחודי יעזרו לאורחים להיכנס לאווירת המסיבה של בנכם מרגע שייכנסו למתחם.

  • ייחודיות – כדי שאירוע בר המצווה של בנכם יבלוט מעל שלל אירועי בר המצווה הסטנדרטיים, בחרו אולם לבר מצווה במקום שיש לו סגנון ייחודי. כך תבטיחו שאת החגיגה של ילדכם אף אחד לא ישכח.

  • ציוד הגברה ותאורה – כדי שהטקס יתנהל על הצד הטוב ביותר, שכל תכנית אמנותית שתרצו להוסיף תתאפשר, וכדי שרחבת הריקודים תהיה שמחה ותוססת, חשוב שלאולם יהיה ציוד תאורה והגברה מתקדם. בנוסף ציוד מולטימדיה כמו מסכים ומקרנים הוא חיוני.

  • קייטרינג – מסיבת בר מצווה ראויה לשמה חייבת לכלול פינוקים גסטרונומיים ומנות איכותיות. תמיד תוכלו להזמין קייטרינג חיצוני, אך כאשר אולם בר המצווה מספק את שירותי ההסעדה, אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שנושא ההסעדה יטופל בדרך הטובה והמקצועית ביותר..

 

ידידותי לאורחים

 

אתם רוצים שהאורחים שבאים לשמוח איתכם במסיבת בר המצווה של בנכם יהיו מרוצים ושמחים, ושיהיה להם הכי נעים ונוח שאפשר. בכדי להבטיח אורחים שמחים וטובי לב, בחרו מקומות לבר מצווה שמחזיקים מגרש חנייה פרטי לשירות האורחים. כמו כן, כדאי לבחור באולם הממוקם במקום נגיש ונוח, שכל אחד מהאורחים יוכל למצוא אוותו בקלות. שוקלים אולם לבר מצווה פתח תקווה היא העיר המתאימה לכם- במיוחד האולמות באזור התעשייה סגולה- גישה נוחה, מקומות חנייה רבים ואזור שאינו מפריע לתושבים בזמן שאתם חוגגים.

 

דרזנר 5 – המקום המושלם לחגיגת בר המצווה של ילדכם

 

מחפשים אולם לבר מצווה בפתח תקווה או הוד השרון? באזור התעשייה סגולה, ברחוב יחיאל דרזנר 5 בפתח תקווה שוכן מתחם האירועים דרזנר 5, בו מתקיימים אירועי בר מצווה מרגשים ומשמחים. האולם מתאפיין בעיצוב מרהיב ומקורי הכולל גינה אורבאנית, בר איכותי ורחבת ריקודים מאובזרת, כולל ציוד הגברה ותאורה מתקדם. בדרזנר 5 מחכה לאורחים שלכם חנייה פרטית לעד 50 מכוניות, וכן שפע חניות ציבוריות ברחוב עצמו.

 

אנו מספקים קייטרינג בשרי, צמחוני או טבעוני, על פי בקשת החוגגים, השירות מקצועי ואדיב, והמחירים הוגנים. עיצוב המתחם מרהיב וייחודי, ולכן רוב לקוחותינו מעדיפים להשאיר את המקום מעוצב כפי שהוא, יחד עם זאת, אם תרצו, מעצבת הבית שלנו תעצב עבורכם את המקום במיוחד לבר המצווה של בנכם, על פי בקשתכם. עדיין מתלבטים? מחפשים מקומות לבר מצווה שיתאימו לצרכיכם? כדי להקל עליכם אנו מזמינים אתכם לסייר באתר הבית שלנו ולהתרשם מן העיצוב והאיכות. לקביעת פגישה ולמענה על כל שאלה השאירו פרטיכם באתר או התקשרו אלינו, ותיענו בהקדם.