אולמות אירועים בפתח תקווה - המדריך השלם

דרזנר 5

כך תבחרו אולם אירועים לאירוע מושלם

 

 

 אולמות אירועים | אולם אירועים בפתח תקווה | אולם בפתח תקווה

 

 

מתכננים אירוע ומחפשים אולם אירועים בפתח תקווה שיפיק עבורכם את האירוע המושלם? קודם כל מזל טוב, שיהיה בשעה טובה, ותקוותנו שההכנות יעברו עליכם ברוגע, ושהאירוע יהיה מפנק ומוצלח. כדי שאתם תוכלו להתפנות לבלות עם אורחיכם, וכדי שכל המשתתפים באירוע ייהנו, אתם צריכים לבחור אולם אירועים איכותי, שייתן לכם את כל השירותים הדרושים, ויפנה אתכם לחגוג ולשמוח.

 

בחירה נכונה של האולם בו תקיימו את האירוע שלכם תבטיח אירוע מוצלח, מרגש ומהנה, שהאורחים ואתם תזכרו כחוויה ייחודית ומפנקת. לפניכם המדריך השלם לאולמות אירועים בפתח תקווה – מה חשוב לבדוק, ממה להתרחק, ועל מה לא לוותר.

 

אולם בפתח תקווה עם סטייל

 

אתם בוודאי רוצים שהאירוע שלכם יהיה ייחודי ויוצא דופן, כזה שכולם יזכרו גם בעוד שנים רבות, וכדי שכך יהיה, עליכם למצוא אולם אירועים שיש לו טאץ' מיוחד משלו. ניתן למצוא הרבה אולמות אירועים באזור פתח תקווה, אבל את האירוע שלכם אתם רוצים לחגוג באולם בפתח תקווה שיש לו סטייל שאין לאולמות חתונה אחרים. כדי שהאירוע שלכם יהיה מיוחד ויוצא דופן, אתם צריכים למצוא אולמות אירועים בפתח תקווה סגולה שהשכילו לייצר טאץ' ייחודי, אשר מבליט אותם מעל לאולמות הסטנדרטיים.

 

אתם בוודאי רוצים אולם אירועים בפתח תקווה שיהיה מקצועי שיכול לעצב עבורכם את האירוע על פי דרישותיכם, אך כאשר מדובר באולם אירועים בפתח תקווה סגולה שיש לו מלכתחילה עיצוב מרהיב שמוצא חן בעיניכם, ההתאמה המדויקת לטעמכם תהיה קלה ובטוחה. כאשר אתם מחפשים אולמות אירועים בפתח תקווה לאירוע שלכם בחרו את האולם שעיצובו מרהיב, ייחודי וקולע לטעמכם האישי.

 

הגודל כן קובע- אולם אירועים גדול או קטן לבחירתכם

 

האם אתם מתכננים אירוע רב משתתפים, או חגיגה אינטימית? סוגיית גודל האולם היא משמעותית לתחושתם הנוחה של החוגגים, וחשוב לתת עליה את הדעת. כדי שהמשתתפים באירוע שלכם לא ירגישו מחנק ודוחק מצד אחד, ולא יחושו אבודים בחלל גדול מדי מצד שני, חפשו בפתח תקווה אולמות אירועים המקיימים אירועים בסדר הגודל שאתם מתכננים. אם אתם מעוניינים לקיים אירוע אינטימי יחסית, חפשו אולמות אירועים בפתח תקווה עד 100 איש , אם אתם מתכננים אירוע של בין 300-400 איש, חפשו אולמות בפתח תקווה המקיימים אירועים שבין 100-400 איש, וכן הלאה. אל תתפתו לקיים אירוע קטן באולם גדול או להיפך, התוצאה תהיה תחושת חוסר נוחות של המשתתפים, מה שיעיב על השמחה וההנאה באירוע.

 

חנייה וגישה נוחה

 

אם אתם רוצים שאורחיכם יגיעו לאירוע כשהם שמחים וטובי לב, חשוב מאוד לבחור באולם אירועים נגיש, שמעמיד לרשות המוזמנים מגרש חנייה נוח. מכירים את התחושה המתסכלת כאשר אתם בדרככם לאירוע, אך מתקשים למצוא את המקום בו האירוע מתקיים, ולאחר שסוף סוף מצאתם את המקום אינכם מוצאים חנייה, ועד שאתם מגיעים לאולם אתם מתוסכלים, עייפים ונרגזים? כדי שהאורחים שלכם ייהנו, כדאי שיהיה להם קל להגיע לאולם, ושתחכה להם חנייה בשפע אולם בפתח תקווה- זה הפתרון עבורכם. בחרו אולמות אירועים בפתח תקווה צומת סגולה שהם נגישים ומחזיקים מגרש חנייה גדול דיו עבור כל האורחים.

 

מעטפת שירותים מלאה

 

לא רק הצבא צועד על קיבתו, גם האורחים שלכם יהיו הרבה יותר שמחים כאשר המנות שיוגשו להם יהיו ערבות לחיכם. כמו כן, אם אתם רוצים שרחבת הריקודים תהיה תוססת ומלאה, אתם חייבים תאורה והגברה מתאימות, ובר משקאות מקצועי. היות שכך, כדי שהאירוע יהיה מוצלח, צריך שהקייטרינג יהיה איכותי, שבר המשקאות יהיה מפנק, ושרחבת הריקודים תתהדר בציוד הגברה ותאורה מתקדמים. חפשו אולמות בסגולה שמחזיקים ציוד טכני להגברה, תאורה ומולטימדיה, ושמעניקים לכם שירותי עיצוב מלאים וכן שירותי קייטרינג איכותיים. בקרו באירוע המתקיים במקום בכדי להתרשם מאיכות הציוד, מטיב המנות, ומתפקוד הצוות בזמן אמת.

 

דרזנר 5 – אולם אירועים ברמה אחרת

 

ברחוב יחיאל דרזנר 5 באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה מחכה לכם אולם אירועים איכותי, המספק מעטפת שירותים כוללת ליצירת אירוע מהנה ובלתי נשכח. בדרזנר 5 מקיימים אירועים פרטיים כמו גם אירועים עסקיים המתאימים לקהל של 100-400 איש, במתחם מעוצב ומרהיב, הכולל גינה אורבאנית, חניון פרטי ל 50 מכוניות ושפע חניות נוספות בסביבת האולם. האולם מספק שירותי קייטרינג בשרי, צמחוני או טבעוני, ומחזיק בר משקאות מפואר, רחבת ריקודים וציוד תאורה והגברה מתקדם, כולל שני מסכים ומקרנים.

 

דרזנר 5 הוא אולם בפתח תקווה המהווה מתחם ייחודי שעוצב כדי להיות מקום אידיאלי לכל אירוע, ואין צורך לשנות את עיצובו כדי להופכו לאטרקטיבי. יחד עם זאת, אם תרצו, נעצב את המקום במיוחד עבורכם על פי בקשתכם. בכדי שכל אורח ימצא את מקומו וייהנה מן האירוע. זה לא משנה אם אתם מחפשים מקומות לבת מצווה, אולם לבר מצווה, אולם לברית הפקת אירועים לחברות או לכל חגיגה מיוחדת אחרת מכיוון שדרזנר 5 הוא אולם מונגש לנכים, המחירים הוגנים, והשירות מעולה.

 

אתם מוזמנים לסייר באתר הבית של האולם, ולהתרשם מן העיצוב והמקצועיות. לפרטים נוספים ולקביעת פגישה הינכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר, או להתקשר אלינו לטלפון 072-3952057, ותיענו בהקדם.