אולמות אירועים במרכז שכדאי להכיר

חוגגים אירוע מוצלח- כך תעשו זאת נכון

דרזנר 5

אולמות אירועים במרכז- כך תבחרו נכון

 

מתכננים אירוע משפחתי גדול, חגיגה אינטימית או אירוע עסקי באזור המרכז? בוודאי תרצו לקיים את האירוע באולם או גן אירועים שיהיו איכותיים ומרשימים, הערוכים להעניק למשתתפי האירוע את כל מה שנחוץ בכדי שהאירוע יהיה מוצלח ומהנה. לפניכם מספר עצות כיצד לאתר אולמות אירועים במרכז שכדאי לכם להכיר, כדי שתוכלו לבחור מתוכם אולם אירועים במרכז שיתאים לכם במיוחד.

 

אולמות אירועים במרכז | אולם אירועים במרכז

 

הגדרות לקראת האירוע

 

 

לפני שאתם מתחילים לבקר במספר אולמות אירועים במרכז, הגדירו את הצרכים והרצונות שלכם. ככל שההגדרות שלכם יהיו יותר מדויקות, כך יהיה לכם קל יותר למצוא אולם אירועים מתאים. הגדרות מפורטות וחיפוש מדויק של אולמות במרכז לפי רשימה מסודרת, יצמצמו את האפשרויות שיהיה עליכם לבחון, ויסננו החוצה באופן מידי אולמות אירועים שאינם מתאימים.

 

שאלו את עצמכם האם אתם מעדיפים לחפש אולמות אירועים במרכז, או אולי בכלל גן אירועים? האם אתם מעוניינים באולם אירועים מודרני אורבני או בסגנון כפרי סנטימנטלי? האם אתם מעוניינים באולם שיישא אופי של מועדון ריקודים מודרני, או אולם שיהיה דומה יותר למסעדת שף מפנקת, חגיגה בסגנון קרנבל, או אולי מסיבה ומתחמי רביצה בסגנון שאנטי?

 

קיימים אולמות אירועים המקיימים אירועים רבי משתתפים, ולעומתם קיימים אולמות אירועים המתמחים באירועים קטנים ואינטימיים יותר. חשוב לזכור כי קיימים הרבה אולמות במרכז הארץ, אך חשוב לבחון בקפידה את אלה המתאימים ביותר לצרכיכם ולכיסכם.

 

בחירת אולמות במרכז- בצעו מחקר מקדים והמלצות

 

לפני שאתם יוצאים לבקר באולמות אירועים  בכדי להתרשם מכל אחד מהם, ערכו מחקר מקדים על מנת לצמצם ולמקד את החיפושים. סיירו ברשת והתרשמו מאתרים שונים של גני אירועים. בקשו המלצות מחברים ומכרים שחגגו אירוע באולם אירועים במרכז ושאלו אותם לגבי השירות, המנות, המוזיקה ניקיון אזור השירותים, וכל דבר נוסף שחשוב לכם לדעת.

 

אולמות אירועים במרכז

 

תושבי המרכז נהנים ממגוון רחב של אולמות אירועים, והשפע עלול להיות מבלבל, לכן כדאי לסנן את האופציות לפני שאתם משווים בין האולמות השונים. מקדו את החיפוש על פי הגדרות מדויקות:

  • אולם או גן - האם אתם מעוניינים לחגוג אירוע בחוץ, בגן או פינת טבע קסומה, או שאתם מחפשים אולם אירועים עם כל האבזור, המיזוג והנוחות האופייניים לאולמות אלו.

  • אירוע גדול או חגיגה אינטימית - בחרו אולמות וגני אירועים המתמחים בעריכת אירועים למספר המשתתפים שאתם מתכננים, קיימים אולמות אירועים המתמחים בהפקת אירועים גדולים, ולעומתם קיימים מגוון אולמות חתונה קטנים, מסעדות ובתי קפה המציעים אירועים אינטימיים יותר. חשוב שגודל האולם יתאים למספר המוזמנים כך שלא תיווצר תחושה של צפיפות ודוחק מחד, ומאידך לא תהיה תחושה שהחוגגים נאבדים באולם גדול מדי.

  • ציוד תאורה והגברה - בחרו באולמות שברשותם ציוד הגברה ותאורה מתקדם, כדי שכל פעילות ותכנית אמנותית שתרצו לבצע תהיה אפשרית.

  • מהו סוג האירוע שלכם? האם אתם מתכננים חתונה או אולי חגיגת בר מצווה מחפשים אולם לברית מילה או בריתה או בכלל לאירוע השקה. התאימו את סוג האירוע שלכם תוך בחירה מושכלת בסוג האולם ותכולתו.

 

סגנון מועדף וביצוע בזמן אמת

 

קיימים אולמות אירועים במרכז הארץ במגוון סגנונות, האפשרויות הקיימות היום מאפשרת לבעלי אולמות יצירתיים ליצור מתחמים ייחודיים בעלי סגנונות עיצוביים שונים. מבין האולמות שמתאימים לדרישותיכם, חפשו את אלו שסגנון העיצוב והאירועים שלהם מדברים אל ליבכם. התבוננו בגלריות התמונות, ובקרו במקום עצמו. כשאתם מבקרים במספר אולמות במרכז, נצלו את ההזדמנות להתרשם מן הצוות ומהאווירה השוררת במתחם.

 

אל תוותרו על ביקור באירוע הנערך בזמן אמת, בכדי לאמוד את רמת התפקוד והתפעול של הצוות. אתם רוצים לבחור באולם אירועים מקצועי, שעובדיו יודעים לתת מענה אדיב ויעיל לצורכי האורחים, שאזור השירותים נקי ומזמין במהלך האירוע, שהמנות מגיעות בקצב הנכון וכן הלאה. יש כיום היצע רחב של אולמות במרכז הארץ- דאגו לסנן אותם בהתאם לדרישותיכם, סגנונכם וטעמכם האישי וכמו כן עמידה בתקציב שהקציתם לאירוע מראש.

 

דרזנר 5 – לחגוג בטעם טוב

 

אולם האירועים דרזנר 5 היושב ברחוב יחיאל דרזנר 5 בפתח תקווה הוא מתחם אירועים אורבני ומתקדם, המתפרש על שטח של 1000 מטרים רבועים. האולם שוכן באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, במיקום נוח, ומתאים לאירועים עבור  100-400 איש. אולם אירועים דרזנר 5 הוא אולם אירועים במרכז- בעיר פתח תקווה שעוצב על ידי אילונה הלפרין ועדו גוברג, המתמחים בעיצוב מתחמי אירועים ייחודיים.

 

המתחם כולל גינה אורבנית, בר מאובזר, רחבת ריקודים, ואפילו מבנה טמפלרי משוחזר, כל אלו מאפשרים לנו להפיק אירועים עסקיים ופרטיים מרגשים בעיצובים מרהיבים ומפנקים היוצרים אווירה נפלאה של חגיגה מיוחדת, כמו גם אירועים לחברות בגישה מפנקת, מזמינה ומהנה וכל זאת תוך שמירה על תחושה אינטימית, ויצירת מרחבים מזמינים עבור כל אחד מהאורחים.

 

מהפגישה הראשונה ועד האירוע עצמו, ילווה אתכם מנהל אירוע מטעמנו, שידאג לכל הפרטים, מהגדול ביותר ועד הקטן ביותר. מנהל האירוע יקשיב לכם, יענה לשאלותיכם, וימצא פתרונות לכל צורך ומענה לכל בקשה, על מנת שהאירוע יהיה בדיוק כפי שאתם חולמים. למענה על שאלות, לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו לטלפון 072-3952057 , ותיענו בהקדם.