אולם אורבני לאירועים מיוחדים

דרזנר 5

אולם אורבני לאירוע מיוחד

 

אורבני | אולם אורבני | מקום אורבני לאירועים

 

שוק האירועים בישראל מציע מבחר רחב של אולמות אירועים בסגנונות שונים, ביניהם אולם אורבני, גן אירועים כפרי בטבע או בחוף הים ועוד. באולמות וגני האירועים אנו מציינים את השמחות והרגעים המאושרים והחשובים בחיינו, המתאים לאירועים משמעותיים ומשמש כאחד מאותם מקומות לבת מצווה, אולם לחתונה, אולם לברית, בר מצווה, כנסים ואירועים עסקיים ועוד הרבה.

 

למקום שבו נערך האירוע יש השפעה ניכרת על מידת ההצלחהשל האירוע, כאשר יש חשיבות רבה למיקום הגיאוגרפי, סגנון העיצוב, התפריט הקולינרי,השירות, המקצועיות של הצוות ועוד.לכן, חשוב להקדיש זמן ומחשבה ולבחור את המקום המושלם עבור האירוע הספציפי שלכם.

 

למה כדאי לבחור באולם אורבני?

 

אירועים בסגנון אורבני פופולריים מאוד בקרב הציבור בישראל מאחר והם מתאימים לקשת רחבה של אירועים, בהם אירועים עסקיים יוקרתיים ומרשימים כמו גם אירועים לחברות שיהיו אירועים פרטיים מיוחדים ואינטימיים לבני המשפחה והחברים הקרובים. כמו כן, אולם אורבני מספק שלל יתרונות חשובים, שהופכים כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת.

 

מיקום אידיאלי: כאשר אתם בוחרים להפיק אירוע בסגנון אורבני באחת מערי המרכז הבולטות והאיכותיות, למשל פתח תקווה, אתם ויתר המשתתפים נהנים מהמיקום המרכזי, גישה נוחה ומהירה ברכב פרטי ו/או בתחבורה ציבורית ושפע של מקומות חנייה. בצורה זו, אתם מעלים את הסיכויים שרוב המוזמנים אכן יגיעו לאירוע ולא יפספסו אותו.

 

עיצוב ייחודי: אולם אירועים שמעוצב בסגנון אורבני, מודרני וחדשני, המשלב אלמנטים תעשייתיים מיוחדים, נגיעות של עץ, בר מעוצב ומרשים, שמשווה למקום תחושה אורבנית נעימה והופך כל אירוע למיוחד וקסום.

 

נוף ואווירה: נוף אורבני מדהים שנשקף מהאולם מעניק לאירוע אווירה מיוחדת, מודרנית ודינמית, שמשדרגת את האירוע.

 

קולינריה ברמה גבוהה: אחד היתרונות של בחירה בעיר מרכזית הוא ההנאה מתפריט עשירומרהיב באיכות מעולה, שמתבטאת במנות מגוונות וחדשניות, מרכיבים איכותיים, מטבח שף אשר מספקים למשתתפים חוויית טעמים יוצאת דופן.

 

אולם אורבני מנצח –דרזנר 5

 

בדרזנר 5 תוכלו ליהנות מחלל אורבני חדשני, מרשים ויוקרתי בפתח תקווה, המארח את כל סוגי האירועים, הפרטיים והעסקיים, עבור 100 עד 400 אורחים. המיקום המנצח של דרזנר 5 באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, נגיש להגעה של מוזמנים מכל רחבי הארץ ומבטיח את ההשתתפות של רובם המכריע.

 

בדרזנר 5 שמים דגש על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות ועושים את כל המאמצים להפיק עבורכם אירוע נפלא וחד פעמי, שנתפר בדיוק לפי הדרישות והצרכים האישיים שלכם.צוות המנהלים והעובדים מקפידים על מתן יחס אישי ואדיב לכל הלקוחות, תוך ליווי צמוד והקפדה על הפרטים הקטנים.

 

המקום שוכן במבנה תעשייתי משוחזר בסגנון טמפלרי, המשלב אלמנטים ייחודיים וכולל נוף פסטורלי, גינה אורבנית, בר מעוצב, מטבח פתוח ורחבת ריקודים מזמינה. כל אלה ועוד משווים לכל אירוע הנערך בדרזנר 5, אווירה מודרנית, קסומה, חמהואינטימית והופך אותו לאחד המקומות הכי חמים בשוק כיום.