אולם כנסים ואירועים באזור פתח תקווה והמרכז

דרזנר 5

אולם כנסים ואירועים באזור המרכז

 

אולם כנסים | מרכז כנסים | כנסים ואירועים | כנסים מקצועיים

 

כאשר מארגנים כנסים ואירועים, בין אם מדובר בימי גיבוש, אירועי השקה, כנסים מקצועיים, הרצאות או מפגשים מקצועיים למנהלים, אחת המשימות הראשונה איתה צריך להתמודד היא בחירת מרכז כנסים שיענה על כל הצרכים והמטרות של הכנס או האירוע. זאת, מבחינת גודל המבנה, חלוקת המרחב, מיקום אולם כנסים, עלות כספית, אפשרויות הקייטרינג, ניסיון הצוות המקצועי וכדומה. דרזנר 5 הוא אולם כנסים במרכז המתאים לאירועים אידיאלי ומומלץ ביותר, העונה על כל הפרמטרים הבאים שחשוב שיהיו בכל מרכז כנסים.

 

מרכז כנסים ואירועים נגיש ונוח לאורחים

 

מיקום נגיש וקל לאיתור: מרכז כנסים המארח אירועים עסקיים, הפקת כנסים מקצועיים וימי עיון בנושאים שונים, כמו גם הפקת אירועים לחברות, צריך להיות ממוקם באזור אטרקטיבי, מרכזי ונגיש לכמה שיותר אנשים מכל חלקי הארץ. מקום לכנס מומלץ הוא דרזנר 5 שנמצא בעיר פתח תקווה, בסמוך לכביש 6, אליו ניתן להגיע בנוחות בלי לעמוד שעות בפקקים של שעות הבוקר או אחה"צ. בנוסף, המשתתפים נהנים ממקומות חנייה פרטיים ומקומות חנייה ציבוריים קרובים.

 

התחשבות במספר המשתתפים בכנסים מקצועיים או פרטיים

 

מספר המשתתפים: ארגון כנסים אפקטיביים, ייחודיים ומוצלחים, מצריך תכנון מוקדם ובחירת מרכז כנסים לפי סדר הגודל של הכנס או האירוע, המטרות הספציפיות ועוד. חשוב לקחת אולם כנסים במרכז שמיועד לכמות האנשים על מנת שלא יישארו חללים ריקים, לשים דגש על מקום לכנסים שיהיה נעים, מעוצב, מרווח ומזמין, המכיל אפשרויות ישיבה שונות בפנים ובחוץ.

 

כנסים ואירועים איכותיים מתחילים בשירות מעולה

 

איכות ושירות: כדי להפיק כנסים מקצועיים ואירועים מיוחדים ברמה גבוהה, יש לבחור אולמות כנסים הנותנים מענה אנושי מהיר וטוב לכל הדרישות והשאלות שמתעוררות לפני ובמשך האירוע. כחלק מכך, יש לבדוק מול הצוות של המקום את תנאי ההשכרה המפורטים, ציוד טכני נלווה, תשתיות, קייטרינג ושתייה, ספקים,אפשרויות העיצוב של המקום ועוד.

 

תקשורת פתוחה בין מארגני הכנס למנהלי האולם

 

 

השאיפה היא לתקשר באופן חלק ופתוח עם המנהלים כך שתדעו בדיוק אילו דברים מגיעים לכם מהמקום, איזה דרישות אינן אפשריות ובהתאם להפיק יחד את הכנס או האירוע המוצלח ביותר. כאשר בוחרים אולם כנסים במרכז עם צוות מנוסה, אמין ומקצועי יש לכך השפעה רבה על הצלחת הכנס או כישלונו.

 

כדאי להיפגש באופן אישי עם האחראים במקום, לקבל מהם את כל המידע והפרטים על המקום, יהיה גמיש, יצירתי וזמין עבורכם. בסופו של יום, הצלחת אירועים כמו גם הפקת כנסים וימי עיון תלויה במידה רבה ביחס אדיב, מקצועי ובשיתוף הפעולה וליווי צמוד של צוות המקום עם המארגנים בכל שלבי התהליך.

 

לוגיסטיקה מתקדמת- חשובה להצלחת האירוע

 

תמיכה טכנית ולוגיסטית: חלק מהותי בכל ארגון  או הפקת כנסים ואירועים הוא תפקוד מיטבי בפן הטכני שמאפשר זרימה חלקה ללא תקלות ועיכובים מיותרים. ברוב המקרים, כחלק מתפקידם מקומות לכנסים דואגים לספק לכם את כל הציוד הדרוש, כגון מערכת הגברה, תאורה, מסכים, מקרנים, מחשבים וכן מוודאים שהוא תקין ועונה על המטרות. כמו כן, צריכים להיות אנשי תמיכה מקצועיים ספציפיים של המקום שיוכלו לתת מענה שוטף לכל שאלה או בעיה לפני ובמהלך הכנס או האירוע.