אירועי בוטיק בשרון ובמרכז חוגגים בדרזנר 5

אירועי בוטיק וגן בוטיק ייחודי לאירוע שלכם

דרזנר 5

אירוע בוטיק בשרון ובמרכז חוגגים בדרזנר 5

 

 אירועי בוטיק גן בוטיק או חתונת בוטיק חוגגים בדרזנר 5

 

ענף האירועים בארץ הוא מגוון וכולל סגנונות רבים של אירועים, הפופולרי והטרנדי שבהם הוא אירועי בוטיק. כיום, אנשים רבים מקרב הציבור הישראלי בוחרים לערוך חתונות, בר מצוות, השקות, אירועים לחברות, ללקוחות ועוד, בסגנון "בוטיק". מדובר על אירועים שהאופי שלהם הוא אינטימי ומצומצם וסגנון העיצוב ייחודי, מרשים ויוקרתי. מקום מומלץ לערוך בו אירועי בוטיק מכל הסוגים של 100 עד 400 משתתפים, הוא דרזנר 5, מתחם אורבני יפהפה וייחודי הנמצא במרכז הארץ - אזור התעשייה סגולה בפתח תקווה.

 

מה מאפיין אירועי בוטיק?

 

בעולם של היום, אירועים פרטיים כמו גם אירועים עסקיים הם דבר נפוץ, כאשר כל אחד מאיתנו מוזמן לפחות לכמה אירועים בשנה. לכן, אנשים רבים שעורכים אירוע, רוצים להפוך אותו למשהו ייחודי ומעניין, עם אווירה ואופי אישיים לפי סוג האירוע והמטרות שלו. אחת הדרכים להשיג את זה היא באמצעות אירוע בוטיק בשרון וברחבי הארץ, המאופיינים במספר משתתפים קטן ומעוצבים בסגנון אישי ומיוחד לפי רצון בעלי האירוע.

 

המאפיין העיקרי של אירוע בוטיק הוא כמות משתתפים קטנה של כמה מאות אנשים בשילוב אווירה אינטימית, נעימה וחמימה. מרכיב חשוב נוסף בכל אירוע בוטיק הוא שמירה על רמה גבוהה של איכות בכל התחומים. תוכלו למצוא מבחר אולמות בוטיק  באזור המרכז והשרון.

 

הפקת מוצלחת- פרמטרים חשובים

 

אז איך מפיקים אירוע מוצלח בין אם זו חתונת בוטיק אירוע השקה ייחודי או כל אירוע בו תרצו להרשים את האורחים? ראשית זיכרו- אולם בוטיק הנו אולם יחסית קטן שיכול להכיל כמה מאות משתתפים (עד 300-400 אורחים). לכן הקפידו על בחירתכם במקום ובכמות המשתתפים. גן אירועים יכול להעניק לכם מענה הולם במידה ותרצו אירוע ייחודי עם צמחיה ואווירה ייחודית של גן אירועים. אולמות בוטיק תוכלו למצוא לרוב באזור המרכז והשרון אך גם באשור הצפון והדרום. לכן, לפני שמתחילים החליטו על מיקום שיהיה נוח וזמין לאורחים.

 

אולם אירועים בוטיק- כל מה שצריך לדעת

 

אין אירוע מוצלח ללא השקעה ניכרת וייחודית בתפריט. לכן בטרם תבחרו אולם בוטיק לאירוע שלכם הקפידו על בחירת קייטרינג גורמה איכותי במיוחד, דאגו לכל הפרטים הקטנים של ההפקה (הכול חייב להיות מקצועי ומדויק, החל מעיצוב הפרחים והשולחנות ועד לסוג המוסיקה המתנגנת לאורך האירוע) וכו'. בקיצור – אירוע שמתאפיין ברמה גבוהה במיוחד, מסוג האירועים שמיד כאשר מגיעים אליהם מרגישים כי הושקעו כאן הרבה מאוד זמן, מאמץ ובעיקר עיצוב יצירתי וטוב טעם על מנת להפכו לאירוע מיוחד ואקסקלוסיבי.

 

כל הסיבות לחגוג בדרזנר 5

 

 

אם אתם מחפשים מקום יוקרתי, מיוחד ובלתי נשכח, לערוך בו אירוע בוטיק בשרון ובמרכז, חתונת בוטיק או אירועי ייחודי במקום שהוא גם גן בוטיק דרזנר 5 הוא המקום המושלם בשבילכם, המציע עיצוב אורבני יוקרתי, קייטרינג משובח, יחס אישי ואדיב, אווירה קסומה ושלווה, נוף פסטורלי ועוד הרבה הפתעות.

 

חתונת בוטיק או אירוע בוטיק חוגגים אצלנו

 

כאשר באים לערוך אירועי בוטיק, חשוב לשים דגש על שני פרמטרים מרכזיים – המיקום בארץ ומומחיות הצוות. מבחינת המיקום, דרזנר 5 השוכן בפתח תקווה זו בחירה נגישה ומצוינת, אליו ניתן להגיע בקלות ובנוחות מכל חלקי הארץ. בנוסף, המקום מציע מקומות חנייה פרטיים וחנייה ציבורית ברחובות סמוכים. צוות המקום, המתמחה בהפקת אירועי בוטיק, עומד לשירותכם בכל שלב, ילווה אתכם אישית לכל אורך הדרך ויפיק עבורכם אירוע מיוחד, מהנה ויוצא דופן.

 

הצוות המקצועי של דרזנר 5 מורכב מאנשי מקצוע מנוסים, יצירתיים ואיכותיים אשר מתמחים בהפקת אירועים קטנים מכל הסוגים ויודעים בדיוק מה צריך לעשות בכל שלב כדי להפיק לכם אירוע בוטיק מושלם, בטעם טוב. כל זאת, תוך הקשבה לרצונות שלכם ולמטרות של האירוע ותוך מתן יחס אנושי, חם ואדיב.