ארבעה טיפים לבחירת אולם לברית או בריתה

כיצד תבחרו אולם לברית המילה או מסיבת הבריתה מבלי להסתבך

דרזנר 5

טיפים חשובים בבחירת אולם לברית שכדאי לכם להכיר

 

בחירת אולם לברית | בחירת אולם לבריתה

 

לידה של תינוק או תינוקת היא אחד המאורעות המרגשים והמשמחים ביותר במהלך החיים, אותו נהוג לחגוג עם כל האנשים היקרים והחשובים לכם, ביניהם בני משפחה, חברים קרובים, קולגות במקום העבודה ועוד. לאור סמיכות הזמנים ללידה, הלחץ הרב והעייפות הגדולה, כמות ההכנות והסידורים, זה לא אירוע פשוט לארגן. להחלטה באיזה אולם אירועים לבחור, יש השפעה ישירה ומכרעת על ההצלחה של הברית או הבריתה. לכן, חשוב שתבחרו אולם לברית או אולם לבריתה שיענה בצורה מקסימלית על כל הצרכים והדרישות הספציפיים שלכם ויהפוך לכם את האירוע למוצלח, מהנה ובלתי נשכח.

 

על איזה פרמטרים חשוב להקפיד בעת בחירת האולם?

 

מיקום גיאוגרפי מרכזי ונגיש: זהו אחד הפרמטרים החשובים בבחירה של כל אולם אירועים – בין אם מדובר על אולם לברית, אולם לבר מצווה , אולם להפקתם של אירועים לחברות או אולם לחתונה. כך, חשוב שהאולם יהיה ממוקם במרכז הארץ ושתהיה אליו גישה נוחה ומהירה, ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית, בלי צורך לעמוד שעות ארוכות בפקקים. בנוסף, חשוב לבדוק שיש במקום היצע גדול של אפשרויות חנייה קרובות, דרכי גישה טובות ולא משובשות ושההגעה והיציאה מהאזור בו נמצא האולם היא קלה. זאת, על מנת להבטיח לכם ולאורחים הנאה מקסימלית בכל מהלך האירוע המשמח ללא תסכול או אי נוחות. לכן, מומלץ לבחור אולם לברית או אולם לבריתה הממוקמים במרכז הארץ, בקרבה לכבישים מהירים, תחבורה ציבורית ושמציעים מקומות חנייה בשפע.

 

גודל האולם ביחס לכמות המוזמנים

 

כאשר אתם באים לבחור מתוך מגוון של אולמות לברית ורוצים לסגור אולם כגון אולם לבת מצווה, עליכם לבדוק מהי התפוסה המרבית שלו וכמה אנשים אתם מתכוונים להזמין לאירוע. כך, ברית ובריתה הם אירועים המאופיינים באווירה משפחתית, נעימה וחמה, כאשר אם שטח האולם גדול משמעותית ביחס לכמות האורחים זה עשוי לגרום לתחושה של ריחוק ופיזור בחלל. מנגד, אם שטח המקום קטן וכמות המוזמנים עוברת אותו, תיווצר תחושה לא נעימה של צפיפות ומחנק. לכן, עליכם לוודא עם מנהלי האולם כמה אנשים הוא יכול להכיל, כאשר מומלץ לבחור אולם לברית שיאפשר לכם גמישות מבחינת התפוסה, אם יהיו שינויים של הרגע האחרון במספר המשתתפים. 

 

העיצוב והאווירה במקום

 

לכל אירוע יש את האופי הייחודי שלו, כאשר סגנון העיצוב תורם רבות להקניית האווירה שאתם רוצים שתהיה בו. כך, אולם לבריתה, לברית או אולם לחתונה, צריך להיות מרשים ומעוצב בסגנון מתאים לאירוע, הן מבפנים והן מבחוץ. לכן, חשוב להשקיע מחשבה בעיצוב, להוסיף אביזרים ופריטים יפים ומגניבים וליצור אווירה מיוחדת, חווייתית ונעימה. באם הזמן מאפשר, מומלץ להגיע לאולם, בתיאום מראש ולהתרשם מאירוע חי שמתקיים בו, רצוי ברית או בריתה. בצורה זו, תוכלו לבחון בזמן אמת את העיצוב, האווירה וגם לראות את ההתנהלות השוטפת של הצוות.

 

שירות ברמה גבוהה, מקצועיות ואיכות

 

ארגון והפקה של ברית או בריתה נערכים בזמן קצר יחסית לעומת אירועים כגון בת מצווה או חתונה, דבר המעלה את מפלס הלחץ והדאגות של בעלי האירוע. לכן, ישנה חשיבות רבה לבחור אולם אירועים מקצועי, מנוסה ואיכותי, אשר יודע איך נערכים להפיק אירוע מוצלח, מסודר ומאורגן, בלי הרבה זמן מראש. למקצועיות ורמת השירות של המנהלים במקום וכל הצוות יש חלק גדול ומשמעותי בהצלחת האירוע ובהקלה על ההורים המאושרים. ישנם לא מעט אולמות בפתח תקווה לדוגמה שישמחו להעניק לכם שירות מקצועי, איכותי ואדיב.

 

הניסיון והמקצועיות של הצוות בהפקת בריתות הוא פרמטר חשוב, שכן הם יודעים על מה לשים דגש, איזה ציוד מיוחד צריך להביא, מהם הצרכים של בני הזוג, איך להנעים את זמנם של האורחים מבחינת מוזיקה, תאורה, יחס אדיב, כיבוד וכדומה.

 

כמו כן, חשוב שתבדקו מראש אילו ציוד טכני ואביזרים מספק אולם לברית כמו גם אולם לבת מצווה, כך שאינכם צריכים להתרוצץ ולהביא זאת באופן עצמאי. כך לדוגמה, חשוב שתהיה מערכת תאורה חכמה, מקרן 4K, מערכת סאונד היקפית, שיאפשרו להקרין קליפים ולשמוע מוזיקה באיכות גבוהה.

 

בנוסף, אחד הדגשים ההכרחיים בכל ברית או בריתה הוא שיהיה לכם באולם חדר פרטי ושקט שישמש למנוחה, הירגעות, הנקת התינוק, אחסון ציוד ומתנות ועוד. שימו לב, כי לא כל אולמות האירועים מכילים חדר כזה ולכן כדאי שתבדקו זאת מראש ותבקשו שיכינו לכם מקום נוח ושקט ליום האירוע.